oxelösund mina vänner, det är party ni!

Hejhopp!

Efter cirkus en vecka är jag hemma efter min lilla vistelse i oxelösund med kusin. Fint har vi haft det även om inte vädret helt och hållet varit på vår sida men det sket vi i. Kaske var det dock inte så smart att ställa sig och laga mat mitt i natten när typ hela stugan skakade på grund av ovädret men vad ska man göra om man är hungrig? För mycket nattmat och annat ätbart har vi i alla fall fått i oss men eftersom vi är män tål vi det och att laga mat vid 01:30 tycker vi (att prata i plural är aldrig fel) är kul :P
Annars har vi mest chillat galet, cyklat in till staden för att lågprishandla skor och andra kul saker (kul saker är det som jag för tillfället tycker är allra roligast att handla och om ni inte vet vad jag menar fick ni nu något att fundera på), checkat bästa gästabudet, trubadubaderat, badat och filosoferat över huruvida en burk blir tyngre eller ej om den innehåller en flygande elefant (helst en rosa) jämfört med en tom burk.

Här kommer finfina bilder från mitt liv i vildmarken :)



















Kanske får ni fler stiliga bilder någon gång i framtiden men tills dess säger jag puss o hej! :D

BTW att hänga utanför tempo är fett tufft om du frågar oss!


Kommentarer
Postat av: emmmaaa

vi är ju för man! jag blir lycklig av att tänka på det :')

2011-07-30 @ 13:42:14
URL: http://emmiih.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0