är det verkligen slut nu?!

Det verkar som om nian är slut nu på riktigt men det känns inte riktigt som om det är sant. Det känns liksom som om jag ska tillbaka till klassen i höst men den finns inte mer, konstigt? Sex år är liksom ändå en så pass långtid så det känns fel när allt bara är slut men samtidigt känns det skönt att kunna lämna det bakom sig också.

Avslutet kunde inte blivit mycket bättre i alla fall, eller vi kunde ju haft sol i och för sig, men många tårar föll och jag som aldrig gråter kunde inte sluta dem bara kom liksom. Efter en sista träff i musiksalen åkte i alla fall jag elin och melanie iväg för att äta lite pizza innan alla samlades hemma hos sanna. Mys var det! Sommarlovet började alltså bra och det fortsatte bra imorse när jag tog en joggingtur upp till stallet för att mocka och fixa lite innan jag sprang hem igen för att göra en smoothie med banan och färska jordgubbar i, MUMS :D

Nu blir det Jonathans student, ska man säga grattis kanske? :P



Typ sånt här kommer jag sakna, bästaste 9d5m ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Johanna! Gör inte så jag börjar gråta igen, när du skriver fina texter och lägger upp fina bilder!!!!! :(

2011-06-18 @ 23:11:23
Postat av: Johanna

Ouups! Men du brukr ju inte vara här så ofta :P

2011-06-19 @ 18:38:15
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0