ett ovärt inlägg

Hejhallå bara för marias skulle tänkte jag här slänga in ett FETT OVÄRT INLÄGG men läs ändå noga för idag har det varit träningsgrupp och det var jobbigt vi sprang upp för fem olika backar och slalom tog vi sist på onsdag ska vi springa terrängbanan VÄRSTA KUL ATT LEKA HÄST ibland är jag oseriös men just nu är jag mest trött imorgon ska jag till stallet och på kvällen ska jag springa milen det blir nog jobbigt men det gör inget nästa vecka ska jag försöka ta mig till friskis då det var alltför länge sedan jag var där nästa vecka ska jag också hinna med att gå på möte jobba och rida och träffa vänner och sedan ska jag kanske fira midsommar också det är tur att skolan har slutat  för den här långa meningen skulle inte uppskattats av min lärare.

Kommentarer
Postat av: Mary

men den uppskattades av mig! tack johanna för denna fröjdefulla läsning. nu ska jag fira med saft och non stop!

2011-06-18 @ 22:37:42
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahah!

2011-06-24 @ 18:59:44
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0