It's raining rain

Gudars vilken regning dag, finns det inget stopp eller? Just nu verkar det inte som det. Jag gillar inte regn för man blir lat av regn, idag hade jag till exempel tänkt stanna hemma och städa och sånt istället för att åka till stallet. Visserligen trodde jag att båda mina hästar gick men tydligen inte för emma sms:a och sa att filur ville ridas och då var jag ju tvungen att åka upp liksom :P Det som gjordes i stallet var det vanliga och så red jag också då men det gick inte så värst bra. Svårt att rida själv och alltså måste jag träna på det men det är roligare att träna tycker jag. Imorgon ska jag rida Filur igen för hhn ska nybörjartränas hela veckan om jag kan och det tror jag nästan. Annars blire möte på sisu och sensus imorgon och en uppskjuten "springa milen tur".


Eftersom plutteponnyn är så söt :D

Med tanke på ingenting insåg jag att jag stavade fel på Jonatans namn häromdagen. Han stavas tydligen inte med "H". Vilken koll jag har!

Nu blire dusch och sen film hos anna, sköj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0