snart är det slut

IIIIIIIHH!
Allt går så snabbt. Om två dagar har jag sommarlov och det är underbart för jag tror det kommer blir bäst! Träffa vänner, vara i stallet, tjäna pengar, vara på landet, träna och att ääääta är nämligen typ det som gör livet värt och allt det ar man så himla mycket mer tid till på sommaren.

Annars var tältningen igår mysig. Det var aningens svårt att sätta upp tältet bara men med lite pappakrafter löste det sig! Jag sov jätteskönt även om jag hörde något om att alla kanske inte haft det lika bra som jag, hehe. Nej, men tältet var jättestort faktiskt för att vara fyramanna. Vi var liksom sex personer och man kunde lätt varit några till (typ en, två eller tre) om det krisat. Det vi gjorde var som vanligt ett obligatoriskt icabesök, åt pangkakor med grädde och sylt, spela straffuno och skrev en låt. Bäst blev den! "Nu ska vi spela en lägersång, lalllalalla. Nu ska vi sjunga hela natten lång, lallalllal. Vi ska festa med de bästa och dansa hela natten lång nu sjunger vi våran sång! Vi äter chips och spelar uno, lalla..." Lite vanlig allsång blev det också.

Nyss hade vi vårat sista musikcafé någonsin vilket var lite tråkigt men jag börjar ändå känna mig ganska klar med skolan och klassen och allting nu så det är ju ganska skönt. Jag känner också att de personer jag vill umgås med kan jag se till att träffa ofta och alltså kommer jag inte sakna allt så mycket eftersom man kan ses under hela sommaren typ! :)

Imorgon blire stockholm med klassen. Fint!



Lite klass ↑ och en bekännelse om hur vi inledde vårat musikcafé. Nejdå men vi tågade in till sankta lucia eftersom det här med jullåtar året om är lite våran grej. Och förresten tror jag att det är sånt här jag kommer sakna mest. Med andra ord, alla uppträdanden och alla knasigheter min klass kan hitta på. Typ spontaniteten liksom!!

Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

Sv:

hihi, busigt gjort va?! ;) fast det var nog bra för mig, annars hade ju jag fått värsta pressen att det måste gå bra ;)

2011-06-15 @ 18:39:18
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0