Jag mår bra

Hej!
Trots att typ allt känns sämst så mår jag bra. Gnäggmannen haltar kraftigt och tydligen hade han någon sträckning i ryggen också enligt behandlingspappret. Jag vill bara veta vad som hänt och jag tycker så himla synd om min lilla häst, och så känns det bara som om jag borde upptäckt såret tidigare och ja typ så...

Sen vill jag typ sova hela tiden sen göteborgsresan :P Sen i Lördags då har jag försovit mig fyra gånger och bara lyckats vakna i tid till skolan en dag. Det är jobbigt men ganska så obestydelsefullt jämfört min Filurens problem.


Idag har jag i alla fall varit duktig och vågat mig till willys och pratat om sommarjobb men de visste ingenting. Jag hoppas i alla fall på att det blir nåt där och annars få jag väl hitta på något annat för ett sommarjobb det vill jag ha. Tog dock en stund innan jag blev tillräckligt modig för att gå in på Willys och vägen dit var också läskig. Usch för fyllegubbar även om det är synd om dem!

Nu ska jag i alla fall snart gå och äta och bli en glad tjej igen efter att jag dränkt mig här i mitt jobbiga liv som inte jobbigt.

Sen blire lite plugg och sen träning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0