Sunday

Tjalojj!

Helgen är redan slut, det sa typ bara swwooossssch och så var den borta. Det är ju lite tragiskt faktiskt men jag överlever ;)

Igår vare stan med Anna. Gick runt i flera timmar men det var inte mycket som vi hitta. Slutade i alla fall med att jag köpte ett par jeansshorts fast det var en träja som jag behövde men blir ju bra sen till sommarn i alla fall!

Idag sen vare TT så jag var funktionär typ hela dagen eftersom att min lilla häst fortfarande inte är bra men snart så borde han bli det hoppas jag. Lille hästen :(
Min andra lille häst var i alla fall bäst han bara flög över alla hinder. Sötaste är han alltså :D

Nu väntar jag på att det ska komma lite folk hit! Ska typ kolla på film och ja typ det. Trevligt blir det nog i alla fall för det hade vi igår och i fredags med ;)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0