en shopaholics bekännelse

öjöjöj!
jag tror nog att jag börjat bli riktigt dyr i drift faktiskt. det går inte en endast gång då jag är på stan utan att jag köper något längre. typ idag kom jag hem med ett par korta springtights som var supersköna, me like. fast just dem betala jag ju inte för eftersom jag hade ett presentkort på stadium, men senast igår köpte jag en tröja och ja förra veckan eller om det var för två sen kom jag hem med bikini, shorts och två tröjor. det här är inte bra eller i och för sig har jag ju sparat pengar massa länge! problemet är bara att jag snart ska köpa både klänning, skor och lite diverse.
jaja, när jag handlat det borde det inte finnas mycket kvar jag behöver. eller i och för sig är jag ju i spanien med klassen om två veckor och det kanske inte blir helt gratis.

hej undergång, eller... :P



riktigt så här farligt är det inte i alla fall och snart är mina pengar slut och då har jag ju inte råd att köpa något längre heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0