hurtigadagen.se

Idag har det inte varit en vanlig dag för idag har det varit en hurtig dag!
Började med att ta cykeln ut till stadium arena tillsammans med mel och anna. Nästan halvvägs tröttna dock annas cykel så kedjan hoppa så då fick jag skjutsa henne. Anna snor alltid skjuts av mig som på idrotten:
Camila - Okej, nu ställer ni er två och två och den som står bakom hoppar upp på den andras rygg sen springer ni tio meter till konerna här innan ni byter och vänder.
Anna - Asså, Camilia jag kan inte för jag har skulios!
Camilia - Okej då springer johanna två gånger istället då.
Morr...
i alla fall framme vid stadium hade vi bilogi-labb. Man skulle springa och ta pulsen och varva det med vila typ under 45 min. Sen friidrott under eftermiddagen för att slutligen sluta dagen med vårruset lite sådär spontant. Helt ok gick det i alla fall kom in på 24.45 så jag klara mig på 5 minuter/kilometern som jag hoppats men man tycker att man tar ut sig allt vad man kan men sen när man går i mål känner man bara typ att varför tog jag inte i mer. Men så är det ju alltid :P



Syns!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Bästa gympalektionen! :)

2011-06-18 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0