dipol-dipol

Energin är inte på min sida och att jag gör en häxblandning av alla dipol-dipol, jon och van der waals bindningar bådar inte gott inför provet imorgon men just nu har jag inte lust att bry mig ;)
Roligare är att göra sköj saker!
Måste nämna att Filuren bara har blivit finare och finare för varje dag nu med sen i torsdags och det är så himla kul. Det känns nästan som om jag är lite duktig som tar tag i problemen för en gångs skull!

Skolan är fin, lite tröttsamt att jaga pennor och kalendrar hela luchen kanske men det gör inte så mycket. Jag skrattar ju, hihiii. Dock ger jag en mördarblick till Emelie som pilla lite väl elakt med ett visst knäppe under samhällen. Stygg flicka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0