hest er best

hihihihh
precis så känner jag just nu

filur verkar må bra
lillen är sötast precis som alltid
ULKen var bra
vänner är kul
skolan är finemang
har inte massor plugg
känner mig busig

hihihihihihihi

emma westling finns på min topplista över sveriges bästa människor
hon är kul
hon är smart

jag klanta mig på samhällsprovet
det kändes bra
jag gillar att inte alltid känna mig tvingad till att vara bra
jag brydde mig inte
det var kul
jag svara att mona salin på en fråga
skrev också att hon var minister för socialdepartementet
departementet finns inte
mona salin är inte minister
det kändes bra
jag hade ingen koll

hiihiihih
jag vill busa.

Kommentarer
Postat av: inte_cp_barn

cp_barn

2011-11-23 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0