jag bjuder

Idag har jag inte mycket vettigt att säga så istället tänkte jag bjuda på ett smart lösenord om du inte vet vad du ska välja. När jag cyklade till skolan häromdagen kom jag nämlgen på att det ultimata lösenordet vore reaktionsformeln för bildning av vatten. Hur smart på en skala?! :D

Självklart ska man skriva det med formler och det blir jättesvårt att lista ut för någon som inte vet för det blir liksom "2H2gO2g2H2Ol".
Är faktiskt lite stolt och vill ni höra förklaringen till varför det blir som det blir är det för att man behöver 2 väte H2 (ska egentligen vara en llten två lite längre ner eftersom att ämnet är i gasform) en syre O2 (också den i gasform) och det blir till 2H2O (i flytande form l). Tog inte med pil och plus för dem tecknena får man sällan använda i lösenord men här har ni nog sveriges smartaste lösenord om ni inte vet vad ni ska ta. Varseguuuuda :DD

Förresten är det bästa av allt att det finns ännu fler, typ propan, druvsocker osv....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha asså Johanna! Fast det var smart faktiskt :)

2011-11-23 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0