mycket jobb men också resultat

Efter att jag spenderade en dryg timma på filur i torsdags, jag ock emma en och en halv igår och så jag ytterliggare en dryg timma idag har vi fått lite resultat. Filuren blev faktiskt riktigt fin i slutet idag och galoppen kändes helt okej! Är faktiskt väldigt kul när man känner en sådan skillnad så nu hoppas jag på att turen snart vill komma till oss :) Tackar emma och lotta för hjälpen också, det blir så mycket lättare när man hjälps åt!




Fina pluttehästen ♥

Gillar mina fina vänner också och grillad biff och bananchoklad är faktiskt riktigt gott såhär i början av november! Nu ska jag sova för om 9,5 timmar börjar BUS-Cup och där står globenbiljetter på spel :) Taaagga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0