skrattar inombords

Hejhå vad bäst jag varit idag! Jag har tagit tag och fixat en massa grejer som lämnat tillbaka en tröja jag ångrat att jag köpt, fixat en present, US-kassan o.s.v. Det enda som jag inte gjort är läxorna men det är jag värd för att sätta 57/60 på biologiprovet var inte superdåligt direkt så därför ansåg jag att jag var en smart tjej som gjort sig förtjänt av lite pluggvila (igonererar att det var lov förra veckan).

Att äta nudlar i köket och lyssa på småtjejor är ganska underhållande. Tjej ett säger "har du öppnat läskburken?". tjej två svarar "ja, jag klarade det och det var den andra i hela mitt liv!!". Jag tänker "hahah, den andra i hela hennes liv! ofta inte fler liksom..." innan jag hindras av tanken "har jag någonsin öppnat än..?".

Att rida är också ganska underhållande :) Hade en månadens skötare från maj så red den idag, hihi. Ella hade jag och det gick nog helt okej tror jag. Tyckte hon blev ganska fin i slutet men högergaloppen var ju lite halft katastof men det kan jag leva med för idag är jag en glad tjej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0