vill äta mikrokola

Sitter på mitt rum och låtsas plugga, det är nice :)

Tömkörde lillponnyn förut och det gick ganska bra emot slutet men det tog mycket tid innan han trampade på kan jag säga. Gick nästan bara "uppåt" i början och det är svårt att hitta något sug då för han blev bara sur när jag peta på och han lyssna inte när jag smacka men efter lite jobb tyckte jag det blev mycket bättre men tyvärr hann jag inte ta så mycket galopp vilket maria trodde han behövde men ville få igenom han någorlunda innan jag växla upp tempot lite. Förhoppningsvis kanske jag kan börja tömköra han lite regelbundet så man kan hitta lite mer flyt redan från början för nu gick ju nästan hela passet åt till att bara få han till att lyssna men får han jobba lite oftare bli det kanske bättre?!



En gammal bild på ponny får duga idag!

Nu ska jag väl ta tag i lite plugg men det känns inte så lockande :( Är mycket mera sugen på att gå ner i köket och göra microkola. Aaassgotttt :D

Kommentarer
Postat av: filliehehe

Använd_punkter_kanske_puss

2011-11-18 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0