äter flingor med mjölk och lyssnar på spotify

Mitt liv är lite förvirrande och det känns som det börjar spåra ur. Det måste inte betyda något dåligt men det är svårt att veta hur man ska gå men som det stod på whiteboarden hos SISU "har vi ingen väg så gräver vi en" smart säger jag!

Livet är i alla fall kul och det är väl viktigast! Ska bara försöka hitta ett sätt att ha kul utan att stressa :P Igår var livet inte streesigt i alla fall, stall och hemmakväll var det som stod på schemat och tor det eller ej men min hemmakväll innebar att äta varma mackor och kolla på livet enligt rosa tillsammans med min far. Ibland förvånar livet!



Hur tänkte jag när jag tyckte den här tjejen var stor och cool?!


Nyss stallet, nu matte, sen kalas och sist lite spinning puls kanske..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0