because you have a good day

Gårdagen var lyckad!
Firade Amanda och nog lyckades vi överraska henne, stadenfika, shoppingtur, film och prat passades alldeles perfekt in på en onsdagkväll som annars akulle varit precis som alla andra. Att jag var lite trött och tog en powernapp vid 00.00 kan vi ju kanske dra ett streck över men efter det var jag som ny igen :P

GRATTIS igen bästis och hoppas din födelsedag idag ägde :)

Min dag idag har i alla fall varit chill, vaknade vid halv tolv och åt lite mat MUMS! Sen åkte jag till stallet och borsta av lillbästisen innan jag slog mig ner i köket och gjorde ingenting eller joo. Jag höll i litet barn och sen var det lite Filletime! Eftersom hans skav fortfarande inte blivit bättre blev det barbacka igen. Red lite så kallad dressyr men det tyckte nog båda två var dötråkigt och bra gick det inte heller. Banan var för liten för att jag skulle kunna rida på en rund volt (sjukhus är liksom bättre om man ska rida ordentligt barabacka) men fick för mig att jag skulle hoppa lite eftersom hindrena stod framme och det gillade nog vi båda två. Filur blev rätt så väldigt piggelin och jag mest styrde och höll mig i manen men det gick ändå. Filur rejsa kanske lite väl mycket i svängarna bara men annars så hoppa han fint, hihi.

Aa, that was all i had or no. Lagade paj nyss, tog en timma, tjänade 150 kr. Kaattchhhing! Nu plugg (eftersom att det trotsallt är studiedag) och imorgon är det sovmorgon :)))



17 år idag ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0