jag tror det gick bra

Matteprovet som skulle tagit tre timmar tog för mig bara 2,5 och det är nästan okej även fast jag var aningens trött i huvudet efteråt. Lång lunch kändes behövligt kan man säga så det var tur att vi hade rast i två timmar, och som den duktiga elev jag är stanna jag kvar och käka lite cowboysoppa i matsalen, YEHAAAA! Eftermiddagen flöt på rätt snabbt sen liksom cykelfärden eftersom jag och frida cykla tillsammans för en gångs skull :P Bara regnet gjorde mig derprimerad men jag är inte ledsen, naej! För idag har jag typ inget plugg, ska bara kolla lite på mina två kommande redovisningar typ och sen ikväll blire nog lite träning och tills dess lite småpyssel och chillande. Det är jag värd :D



Ibland skulle jag nog vilja vara lite mer som hon bara för att prata om något helt annat :)

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

Sv: Tack så mycket! :)



Jaha, det var ju synd att det inte var något "roligt" du skulle göra där. Men skönt att han får det uppkollat ordentligt så han kan bli av med dem nån gång!

2011-10-06 @ 20:40:25
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0