ledighet ger mig lite lite panik

Gudars vad knäppt det var att sluta skolan 14.20 och inse att jag har ingenting jag akut måste plugga. Jag fick lite hjärnsläpp och visste inte alls hur jag skulle spendera min dag med efter ett tag kom jag på att att åka och kolla på tapet var en bra lösning och tur var det! Nu har jag nämligen hittat min fondvägg så nu saknas bara något lite mer neutralt till de andra väggara, golv och takfärg. På de andra väggarna blir det nog någon chailatte eller möjligvis någon cremefärgad cravilé variant (haha, anna) :P

Nej men efter tapet blev det stall. Älskar att vara där på kvällen men att anlända vid cirkus sju var kanske lite sent dock. Kvällen flöt på snabbt i alla fall och vips så var dagen borta, galet :) Nu ska jag duscha och sen sova. Imorrn blire tandläkaren...



Fina bästa vän ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha roligt! Haha hoppas du menar mig Anna förresten! :D Saknar dig!

2011-10-11 @ 22:48:51
Postat av: Johanna

klart jag menar dig! Vem känner jag annars som håller på och pratar inredning hela tiden? :P Samma här!! Ses snart?

2011-10-13 @ 19:31:37
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0