mitt liv finns i kalendern

Just nu har jag inte så mycket att säga tror jag. Dagarna rullar på, ganska mycket plugg men ganska mycket skoj också. Idag har jag gått runt och känt mig som en tioåring men det gör inte så mycket för äldre en tio år ska jag ju vara resten av livet ;)
Imorrn taggar jag matteprov i tre timmar, wiiiie! På fredag en miniminiredovisning och kemiförhör och på tisdag projektredovisning. Faktiskt har jag inte panik :)

Nu ska jag snart äta hoppas jag för annars kommer jag nog avlida och då kan jag inte göra provet imorgon och missar jag det blir jag underkänd i matten, får inteta examen och slutar som en hemlös alkolist. Det vill jag inte!

Nu ska jag sluta prata nutid och istället prata framtid. Nu i helgen är det vila som gäller, lite plugg och barnkalas. Helgen efter det äre KM och veckan därpå ULK 1 och sen är det HÖSTLOV :))) På höstlovet händer det mycket ska ni veta. Preliminärt ska jag va på landet med bestiskusin fredag-måndag. Eventuellt spökövernattning i stallet på måndag kväll. Tisdag ska jag till strömsholm, onsdag eller torsdag är det spa, lördag träffa mina föredetta klasskompisar och söndag hallowen hoppning. Ja typ sådär och jag vet att ni ville veta!



Livet är kul när man har roligt!

Hejdå vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du berättade! Jag ville veta! :D

Lycka till på matteprovet Johannis! :D

2011-10-05 @ 19:30:58
Postat av: Hillevi :)

Vad ska du hitta på för spännande på Strömsholms då? :)

2011-10-05 @ 22:26:06
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0