två random cykelturer

Att cykla kan bli väldigt konstigt ibland, det blev det idag.
Först var det imorse när jag trodde jag skulle tvingas cykla själva hela vägen men vid albrektssalen kom jag ikapp Yasmin som går i min klass. Har typ inte pratat något med henne men vi gjorde sällskap hela vägen fram och när jag skulle hem efter idrotten träffa jag Sofia som gick i fotbollsklassen. Hon var ute med någon hund så gjorde sällskap med henne en bit också :P

Nu sitter jag och fryser och hungrar ihjäl :( Ska snart äta hoppas jag och sen får jag se vad som händer. Plugg behövs göras, sova vill göras, träffa folk är roligt att göra. Hatar att välja!



- Fruktsallad?
- Ja tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0