ULKIIISS

Hejhopp!

Helgen har varit mycket lärorik, sköj, matig och sömnlös ;) Det är tröttsamt men värt! Fredagen var i alla fall trevlig först lite tacos hos Amanda innan vi drog iväg och träffa lite folk och dansa lite typ. Fint! Kom hem halv ett och sov i cirkus 6 timmar innan det var dax att ta sig till Nya Torget för att sedan få skjuts till ULK 1.
Tyckte förmiddagen var lite seg men när vi börja prata trafikregler och lite allemansrätt blev jag lite pepp. Mycket intressant med hur man ska rida genom en rondell t.ex. :P Gillade att lyssna på de flesta presentationerna oxxå! Efteråt blev det guuuudis och allt för min syster. Finemang, somna lite för sent och gick upp ytterliggare lite för tidigt men vad gör det? Man lever bara än gång juue.
Idag handla det om ledarskap och att planera sin studiecirkel man ska starta och hela dagen var väldigt intressant faktiskt. Stort GILLA :)

Tackar i alla fall Ellie, Gabriella och Michaela för skjutsen och delvis för era tokigheter, ahahha :P 

Juste efter ULK blev det stall. Red lite på Filleboy, fixa mat till alla hästar och skrattade högt åt roligaste katten Max. Jag gillar katter från och med nu. Promerande i alla fall hem helt själv igenom hashebycentrum vid en klockan halv nio typ, människorna såg farliga ut men med mitt rejsertempo om jag snabbt därifrån. Tog 20 minuter att vandra hem bara .



Bara fem dagar kvar!!!!!


Nu dusch, sen gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0