en fin dag

En riktigt hård dag har jag haft, lika mycket hål som lektioner typ :P Ett av hålen spenderades i alla fall på gud vad dyrt och det var gott. En halv kebabpizza satt liksom rätt så fint! På det andra hålet vet jag inte vad vi gjorde, kolla fula bilder typ. Efter skolan åkte jag hem och typ iväg direkt igen för att kolla tapeter men det enda jag kom fram till är att jag har ont i halsen. Vill inte bli sjuk nu.

Juste! Igår var jag på navestad och aphus har det blivit. Att hälsa på lärare, kolla på fyror och sjunga lite grann med dem och även fotbollsåttan gjorde dock ändå besöket ganska värt ;)



En till sak, häromdagen när jag cykla till friskis såg jag en man åka runt på en sån här ↑. Det tyckte jag var ganska coolt och dem verkar ju skitkul att åka på men jag hadde för mig att man bara fick åka på sånna i inhängnat område men jag har sett flera stycken den senaste tiden. Frågen som uppstår är alltså: bryter dem mot lagen eller har jag fel? Bambambambam.

Om två veckor ska jag gå på handledarkurs för att få börja köra bil, chill blire men nu ska jag gå.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0