man tänker när man cyklar

Heeej!

När man cyklar har jag kommit fram till att man hinner tänka väldigt mycket och speciellt när man cyklar själv. Idag hann jag komma på en massa livsmål bara på väg till skolan och här kommer dem BARABAMBAMBAMBAM (det blir lite inspiration från marias blogg här)!

1. För det första ska jag flytta ihop med min allra bästa och snyggaste bästis!



2. Jobba som personlig tränare (och typ vara bäst på det! kan man ju hoppas...)





3. Och om jag inte lyckas ska jag skaffa mig ett seriöst jobb där jag kan använda mina smarta talanger (som jag önskar att jag hade!) och kanske hitta på ett och annat eget experiment. Liknande det med flugan som flög i en burk :P



4. Viktigt är att aldrig ha för mycket tråkigt bara så därför ska jag också någon gång göra något riktigt kul! Kanske sova på en ö? Fira en vän som fyller år? Köpa mig en häst? Trubadubadera på en klippa?









5. Men även om det ovan är skoj vill jag göra något också som både är skoj och impulsivt heltokigt och knasigt. Kanske jobba för dolda kameran eller ja bara gå runt på stan kanske och se ut typ såhär :)




Men jag skulle också vilja testa att klä ut mig till en snigel för att sedan gå till ett övergångsställe och när en bil stanna skulle jag lägga mig på marken och åla över gatan. Att se folks reaktioner för något sådan skulle nog göra det väldigt värt!

6. Jag ska också gifta mig med en fin man men om jag inte hittar någon ska jag nog gifta mig med min bäste kusin för hon är den mest manliga tjejen (förutom jag) som jag känner!



Nu tror jag det är slut på livsmål för denna dag men kanske återkommer jag med fler en annan dag. Nu ska jag återuppta pluggandet och bara för att bara för att boosta mig själv lite ska jag också tillägga att jag förut idag var så duktig att jag stanna i skolan efter jag slutat bara för att göra klart matten med elin. Dagar som dennna är jag helt enkelt grym :D

Ha det gött nu mina vänner och puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: kniiiiiinen

du är dum i huvudet. men det är mest roligt. för då inser jag hur smart jag är. och okej, du gjorde hela min kväll. både på facebook och här.



hehehehehe

2011-09-14 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0