plast och bröd

Gårdagens föreläsning i Linköping var väldigt bra. Nästan alltid kul att lyssna när kunniga pratar om saker man faktiskt är intresserad av! Trevligt och kul är det också att ta en sväng förbi hööks. Vantar, regnställ och plasthjälm!?!? inhandlades där. Argumenten till plasthjälmen var:
Den jag egentligen ville ha fanns inte i min storlek, den var lite billigare än de dyraste och eftersom Filur = Mr Headshaker blir det jättesmidigt att bara torka av hjälmen någon gång ibland :P

Plugg idag igen var det efter skolan och sen blev det världens centrum :) bästa! ...eller? Trevligt var det i alla fall och jag diggar polo med bombshell, hhah.

Nu är kvällen pluggfri och kanske ska det firas med något gott att äta. Svaret blir nog absolut eftersom att mat betyder allt för mig. Typ mer än mina vänner. Nae. Förlåt. Men om jag inte åt skulle jag inte ha några vänner. Men gillar er även fast jag gillar mat mer. Eller jag gillar er lika mycket. Kanske.



Det här saknar jag nu när det är höst för tältchill på trappan äger :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0