24388

En extremt vardaglig dag har jag haft så om jag ska fortsätta vara glad måste vi snart hitta på nåt bus. Kanske var dagens roligaste ↓ eller något annat. Förhoppningsvis får jag kul kväll i alla fall och annars så ska jag busa snart. Tristess!!!

Dagens citat!

Min klass spelar handboll och man ska kasta bollen i brösthöjd mot varnadra.
Person 1 - kasta inte så lågt!!
Person 2 - vaddå, har du hängpattar eller??

Igår var en motionsdag, 14388 flera steg än vad man "bör" ta tog jag och det var ju najs! Extra mycket najs var det eftersom jag gorde det istället för att plugga. Springa, gå till stallet, promenera och ta omvägen via navestad för att gena över E22 och svänga förbi Matilda. Så mycket bättre, men den planerade två timmarsturen slutade vid 22 istället för 20 men jaja. Jag var ju glad :D


Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

haha, åh klockrent citat! ;)



SV: Jorå, du lovade ju nästan ellerhur? :)))

2012-04-20 @ 19:30:48
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha bästa kommentaren!!

2012-04-21 @ 17:50:15
URL: http://annaemeliebergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0