en kul dag

Min dag har varit väldigt perfekt!
Först jobb på förmiddagen och hittills har det alltid varit roligt att jobba även fast man blir lite ledsen just när klockan ringer vid sådär en tre timmar för tidigt. Efter jobb stannade jag kvar i stallet så jag kunde bocka av en ansvarsdag och det var värt. Gjorde mest det jag skulle innan vi tog en ordentlig gofika uppe i köket. Skärpning lördagsfikagruppen, vi måste vara mer såhär oftare! Nej men dagen flöt på snabbt och helt plötsligt var jag hemma och klockan var sex och jag insåg att oj, vad ska jag göra liksom. Typiskt mig! Skulle åkt iväg men orka inte, tänkte plugga men bestämde träff med långisbenis istället. Jag har flyt!

Nu ska jag göra något vettigt en liten stund och sen ska jag göra något ovettigt. Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0