håkan andersson och andra talfel

Jag har slutat plugga (sen igår). Det är inte bra. Har fysiktest imorgon men tänkte sova istället. Det är mer värt. Jag skrattade mycket i skolan idag. Pratade om hon och dem och tog lite snygga foton. Jag fick en sådär haschiihihipaasccchooo tokmycket att göra på en gång. Eftersom jag sluta plugga. En bidragande effekt var kanske också att jag glömde spara mitt svenska arbete. Det skulle lämnats in idag. Men Cia ångra sig så får lämna in det senast 23.59 på söndag. Tur för mig. Nu ska jag sova och kanske plugga. Fast mest sova. Jag är ju liksom trött nu. Gonatt!



Såhär söt var jag och Boiardt i skolan idag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

talfel <3 som dåååååågarna

2012-02-02 @ 23:24:55
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0