mår pappa bra

Måste få citera de första ord jag hörde imorse!

Pappa - Johanna! När du rider dressyr är det viktigt att du får in hästens bakben inunder den.
Jag - Eh bra pappa!
Pappa - Det är nämligen såhär att hästen lägger 70% av sin tyngd på frambenen.
Jag - Jaha men aa, var har du lärt dig det här?
Pappa - ... jag kolla på en dokumentär om en tjej som hette Kyra Kyrklund, hon var den första att bli uppkallad dressyrproffesor och hon är examinerad hipolog.
Jag - Jaha oj. Kyra Kyrklund. Duktigt.

Haha det var underhållande ska ni veta med tanke på att min pappa typ kan abslout nästan ingenting om hästar :P



Förresten måste jag berätta att jag varit väldigt effektiv än så länge idag. Gick upp vid halv åtta, åt frukost och åkte till stallet. Red Filur, fixa lite, cykla hem. Duscha, åt lunch, satte mig här, funderade på att plugga men lät det bli ett senare projekt och nu byta kläder för snart är det skola.


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: haha! Vet du något roligt eller, jag fattade faktiskt att det var du som kommenterat trots att den var anonym, så jaa, det är nog du haha! ;D

2012-01-11 @ 13:03:59
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Ebbaaa :D

Hahahahha dör lite! xd jag viill oxå se den :D

2012-01-11 @ 16:03:59
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0