nästan natt

Sitter i min soffa och bloggar på projectorduken. Jag känner mig cool! Kvällen har bestått av film med elin och melanie (som fortfarande är kvar) Har också spelat lite macho och laddat ner en film för första gången i mitt liv, hehe.
Och med tanke på livet tror jag att jag är lite för elak för mitt eget bästa ibland men man kan ju inte vara alltid snäll. Fast man kanske inte behöver vara lika dum som jag.. Men jag får nog igen lite senare i livet, inte gött.
Annars är livet som det brukar va förutom att jag numera är ägare tilll ett par ridstövlar. Ibland förvånar jag mig själv. Nu ska jag vara social fast vet inte om jag har någon att vara social med. Mel sitter ju med min dator i knät..
Tjosan! (och emelie gör som jag säger innan jag blir deprimerad!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0