partiee downstairs

Sitter på övervåningen i mitt hus och känner mig instäng. Där nere är det lan sen typ ett och ett par väldigt många timmar framåt. Tur för mig att jag har lite planer!
Kom till exempel inte hem förrän nyss eftersom att stalljobb stod på schemat! Barnen på det här lägret är så himla bra för de fattar liksom lagom mycket och vill lära sig mer, kuul! Ett impulsivt träningsgruuppsmöte blev det också innan jag och Ebba tog cyklarna hem för att ta en promenad med hennes hund, fint var det!
Nu ska jag väl snart duscha om jag vågar men är massa människor där nere och aa, sen blir det en powertalk med Amanda tror jag. Kan nog vara behövligt ;)
Hejduu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0