var försvann all tid?!

Den här helgen hade jag planerat att hinna göra det jag aldrig annars hinner på helgen, alltså att städa och plugga, men precis som alla andra helger gick de planerna i stöpet. Det är så mycket mysigare att vara i stallet eller med kompisar. Fina vänner har jag och igår gjorde jag Linda, Felicia och Elin finmiddag. Vi skulle ju nämligen laga mat och det gjorde vi.. ehm! Om det nu räknas som laga mat att lägga baguetterna i ugnen och vispa chokladpuddingen och grädden. Hehe! Gott i alla fall och billigt. Priset per person blev 12,50 kr!

Dressyrträna också för Linda Melin idag och jag kände mig ganska duktig. Det är liksom så kul att kunna få lite hopp om sin hästframtid ibland för annars tycker jag mest att jag får inte hopp.. Bästa filleboy! Dagens bästa var nog i alla fall att Linda tyckte han hade väldigt fina bakben. Ojojoj tänkte jag och nog de flesta andra också!

Nu ska jag duscha och äta för tror att det kanske kommer ett filmgäng hit sen och då kan jag inte ha stallkläderna på mig!

Kommentarer
Postat av: måsse

Nice jaaaao

2012-01-15 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0