allting rullar på som det ska det går bra nu

Igår var jag jätteglad :D Ni vet såhär glad att allt bara är så himlans kul även fast man inte vet anledningen till det. Men kanske är det att det går så bra i skolan och att det nästan är slut som gör mig så glad. Kul vänner och jobb bidrar nog också. Jag ♥ mitt liv! Eller åtminstone på kompis och skolfronten...

Jag var i alla fall och såg på Dröm igår och de som var med var väldigt duktiga. Så himla roligt att man typ känner alla de som hade stora roller också, eller alla utom Alice och Daniel. Wiiie! Det var kul och kanske ska man våga följa sin dröm.. Min dröm just nu är i alla fall inte o plugga men det måste göras ändå för provet på tisdag ska gå bra.

Tjingtjing.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hör av dig när du ser detta , om du vill

2012-06-19 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0