dansa pausa

I framtiden ska jag nog bli pokerspelare för inatt påminndes jag av hur kul poker är och om man får säga det själv var jag ju ganska grym på både texas och poäng. Yeah! Finns i sjön däremot, nja. Lite dans och ostbollar satt också fint och huset stod ju kvar utan större rubbningar när de sista människorna var utkickade, vilken tur :)

Idag var jag och mandis uppe på sjukhus med våra hästar. Fluris gjorde mig så glad och jag tror verkliegn han trivs på sjukhus för han var jättefiiiiin :DD

Lite icagympa stod också på schemat och det var helt okej. Inte det bästa passet jag gått på men lite jobbigt vare i alla fall men nu ska jag gå och plugga lite för oj vad det kommer gå inte bra imorrn annars. Hejjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0