I'm feeling great, I'm feeling awesome

Dagen har varit great och mitt liv känns awesome. Bara sådär liksom, från att ha varit sjuktråkig blev jag gladkul. Antagligen är Danys låt, skotittande en paussallad och lite matteplugg på universitetet bidragande till detta och med tanke på matteplugg måste jag ju berätta. Vi har nämligen fått mattecoacher, vi i klassen som vill alltså, och det var grymt. Missade de två första gångerna men var där idag och det var sköj. Tror hon heter Rebecka och man blev typ glad av henne för hor verkar vara en sån här människa som bara är så bra. Fattar ni? :) Det var typ såhär som om personligheten gjorde hela henne, jag är dålig på att skriva men nu vet ni ju i alla fall. (men varför berättar jag det här?! hahah. internskämt)

Nu lagar jag lite mat och jag måste säga att jag är grym på't! Fast jag överdriver ofta. Synd. Men det är ju kul att egoboosta sig själv och man mår ju bra av det. Kanske är det därför som I'm feeling great and I'm feeling awesome. Musikvideo nästa! Jag blev så glad idag och livet blev så kul och därför bjuder jag på en bild som beskriver mina känslor. Wiiiiihihihihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0