när man inte gör det man ska får man mycket att göra

Hurtbulledag!

Än så länge har jag idag cyklat 20 minuter och gått/tömkört/longerat Filur i sammanlagt 2 timmar. Senare ska jag powertalka med Amanda och det blir nog en timme där så hejhej hurtig Johanna :)
Tur är nog att jag rör på mig för idag så åt jag våffla med grädde, glass, sylt och chips till middag. Mums!

Nu måste jag plugga lite för att från att inte haft något blev det nästan lite mycket. Spanska, kemi, svenska, fysik, spanska, kemi, svenska, fysik, spanska, kemi, svenska, fysik... Ni fattar!

Jag ska kanske träffa kusin på lovet. Kalas!

Kraaamm

Kommentarer
Postat av: Hillevi :)

SV: Alltid! ;)

2012-03-26 @ 21:32:54
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0