Du har levt livet

Hade det kul förut idag med en liten bit av min klass, vi satt och sjöng prinsessan av peking i typ en halv timma :P Sen kom Kyllike (vet inte hur det stavas) och typ tyckte det var så kul att vi sjöng Markus låt så då ringde hon till honom så han fick höra när vi sjöng, haha. Det tyckte jag var kul! Hon är så himla söt, det såg nästan ut som om hon skulle börja gråta ;)

Blev intervjuad av sverige radio också tillsammans med Elin, så jag en speciell dag har det varit i alla fall!

Efter skolan blev det stall och ut i skogen med Filur. Vi trava och galoppera lite på sjukhus med Hillevi och Pepsi. Det var skoj och Filur var faktiskt lite pigg idag! Så himla mysigt när snön är värsta pudrigt och underlaget värsta bra så tummen upp för det. Tyvärr får det bli en tumme ner också eftersom att Filur lyckades tappa/trampa av sig en sko när han fick skor i fredags så det var inget bra.
 
Är glad över att det gick så bra igår också när vi dressyrtränade. Gick sådär i början men sen kändes det bra faktiskt. Jag kunde till och med flytta baken lite och det brukar jag inte kunna så då tyckte jag att vi var duktiga ;)



Får bli en vacker bild från i somras, eller inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0