en alldeles vanlig onsdag :)

Hej, hej alla två! :D
Haha, skoja bara ni är fler än så men mer behövs ju inte sägas :P Jag har gjort typ massa saker och ingenting sen sist. Antaglien inget viktigt i alla fall om jag inte förträngt det. Var ju DM i Lördags och det minns jag! Filur var duktig tycker jag, snäll att lasta, tålmodig, haha han kan nog inte ens stressa vid närmare betänkelser, eller jo han var lite gnäggig i första klassen och sen fick han spunk innan lag grejjsen när alla red iväg och det kom en travandes B-ponny. HHAHAHAH :D Då var han lite gullig tycker jag!

Var på öppet hus på haga igår och det verkade väl bra tror jag, typ som en "vanlig skola" så får se hur det blir. Funderar i alla fall på ekonomi, ledarskap, tvär eller natur typ tror jag :)

Här kommer några DM-bilder! Jag bjuder på min vackra sits :P





Hahahahah :D Undra om det här var när jag glömde sitta ner och red
lätt eller ifall jag sitter såhär fult? Stackars mig i så fall.




That's all I can offer today because now I have to plugga resten av kvällen, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0