Nu är det dags för fredagsmyyyys :)

Hello!

Den hära veckan har gått galet fort och jag har typ inte hunnit sova någonting. Har vart massa plugg, sen har det varit stall och igår var jag på eber också. Massa att göra liksom. Jag ogillar att eber verkade bra för det betyder att jag har ännu ett alternativ på min "vad ska jag välja lista", lite skabbiga lokaler bara. Men de verkade ha en mycket bra idrott, ledarskap och hälso profil och det är ju ngt sånt jag vill gå samtidigt som jag läser ett högskoleförberedande program. Människorna var snälla oxå fast de i källarn skrämde mig lite grann :P

Idag vare en mysig tur i skogen med Hillevi som gällde. Skritta över fälten och på vägarna, det var bra liksom :) Jag gilllar mina varma ridbyxor oxå ett stort plus på dem (y)

Nu idol och sen flickorna på klitteholm, KÄRLEK med stora bokstäver säger jag bara!

Byebye!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0