helg!

Det är helg igen och hur grymt är inte det?! Jo, det är typ fett grymt :D
Imorgon äre stallet på morgonen och sedan stan med Anna som gäller och på söndag blire stall! Föresten måste jag ju säga här att min och Annas låt är klar nu. Den finns på skiva och allt eftersom att Robban var så snäll och fixa med det. Resultatet på skivan kan ju dock diskuteras, vi kan mycket bättre med det är kul ändå tycker jag :)

Vad har jag annars har hunnit med i veckan är väl att skritta Filuren både igår och idag. Gå på sensus grejjen, varit i stallet och bakat med Amanda, Elin och Melanie eller typ  jag baka mest och de andra åt godis, haha :P Goda kakor blev det i alla fall men jag måste säga att våra blåbärspannkakor blev aningens misslyckade men med gräde och socker gick nästan allt ner. Jo, jag har hunnit äta fyra semlor i veckan också, och för er som vill veta är det väldigt gott att ha vaniljkräm i semlan istället för mandelmassa så testa det!

Nu ska jag gå och duscha och sedan ta och skaffa mig ett liv. Hejdå på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0