Onsdag vare!

Hejhopp!

Måste börja med att säga att det här med tideräkning förvirrar mig. Har knappt en aning om varken år, månad eller dag längre känns det som. Det är så galet alltihop, känns ungefär som om det var igår jag började nian men nu är det bara tolv veckor kvar tills allt är slut! Hur gick det till liksom? :O
Skolavslutningen tänker jag dock vänta lite till med att börja tänka på, för den dagen den sorgen. Nejdå! Ska självklart bli så skönt med looov och att det är slut och blablabla... Men det är ändå lite skrämmande med framtiden liksom måste jag ju erkänna och med tanke på framtid var jag ju på arbetstjofräsen idag. Vi fick typ gå in tre stycken tillsammans och så fick vi säga varför vi sökt typ, väldigt simpelt. Sen berättade hon Mia en massa om typ vad det innebär och sånt. Fick också veta att av 1100 som sökt var det tre 100 som de tog in till interjuv då. Av oss 100 sen ska det typ bara bli 30 som får jobb och det är typ mer eller mindre lottdragning eftersom att alla är så lika om man tänker meriter och så, sen måste ett visst antal vara killar, vissa vara 16 och vissa 17 osv. Chansen är alltså ganska liten men förhoppningsvis får jag väl något jobb kanske :)

Det var lite om min dag och mitt förvirrade liv. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0