Boom boom boom let me everybody heare you say wehoo

Hemma efter mitt besök hos bäste bror och fint har jag haft det :)

Lite träning, ätning, sovning, filmning, matlagning, checka staning och fotografering har vi hunnit med. Fint har det i och för sig också varit med pratpromenad och fnissbad. Göött! :D

Jag har också börjat fundera lite och insett hur bra jag är och inte minst när jag umgås med Emma. Vi gör varandra till dem vi önskar att vi alltid var, kanske. Hehehe.

Mitt nyår var förresten också mycket bäst, bra människor gör mig glad och jaa. Fiiint var det!

Nu ska jag sluta skriva om hur bra allt är och istället skriva om vad jag tänkte på förut idag när jag åkte tåg. Nämligen hur mycket vuxenpoäng jag sammlat på mig den här vintern, jag gör en lista!


5 anledningar till varför jag har samlat vuxenpoäng i jul!

1. Jag har kört bil
2. Jag har tvättat
3. Jag har lagat mat, massor gånger
4. Jag har åkt tåg själv hem från Örebro (resan inkludera två byten)
5. Jag har jobbat och ska jobba lite till

5 anledningar till varför jag har tappat mina vuxenpoäng...

1. Jag har ätit massor julgodis (och alltså saknar jag sockerspärren som alla vuxna människor tycks ha)
2. Jag har inte druckit kaffe
3. Jag har haft photoshoot i Emmas fotostudio och bilderna var... eehm, annorlunda!
4. Jag har gjort en film om när jag och kusin badar (ingen mer kommentar)
5. Jag har klätt ut mig till Hagrid tillsammans med mina HEJA-kamrater (bilder nedan)








Bildera är tagna av Carro, tack :) men är tagna från Pottans blogg (även kallad Hillevis, länk under länkar) så hoppas det var ok Harry? :D



Förresten så älskar jag att vi är så bra på att gå in för sånna här saker, vi äger tjejor!

Kommentarer
Postat av: Harry ;)

Haha, klart det är ok Hagrid ;) Vi är bäst!

2012-01-04 @ 19:48:26
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0