ponnyn är hemma :)

Hästhämtning idag, tummen upp!
Lillen är så söt han, nästan smal har han blivit oxå. Verkade inte superglad över att se mig direkt kanske men efter några äpplen ska det nog bli ändring på det, nerå :P
Fixade lite allmänt som en ny hage, boxarna, lite städning, foderstat och marias hyllor. HAHAHA xD En av dagens höjdpunkter, förlåt maria men du såg så kul ut. Gilla att vi tog alla fatimas saker (speciellt jag som inte ens borde varit inblandad). Förlåt.

Hade en bra kväll igår med Emma y Hillevi. Kolla film den här hur man blir av med en kille på tio dar. Asså den är ju askul men jag verkligen hatar slutet, det är så tråkigt. Åt gjorde vi oxå. Speciellt jag typ mer än en halv son här hålkaka och sen nåra knäcken och typ lite choklad och sånt oxå. Och jag hade ätit middag innan, haha. Jag är nog typ tjockast i stan vad gäller mackor och knäcke :P

Så jobbigt blev det nu oxå. Var nästan säker på hur jag skulle göra i höst men nu vet jag inte vad jag vill. Blir så himla sugen när dem kommer tillbaka men samtidigt så känns det fel. En sak som jag vet i alla fall är att jag gillar att lördagsfikat börjar nu. Jag ska ha redan nu på lördag. Hm, vad ska jag göra?

Ska nog springa snart oxå. Måste bli snabbare men ä så jobbigt jue.

Nu har jag väl typ skrivit allt och lite till, men ingen tvingar er att läsa så såhär får det bli!



Hm, varför känns det som om han krymper under varje sommarbete?! Någon idé?!


Kommentarer
Postat av: Carro

Är inte helt säker på vad du menar med att du inte vet hur du ska göra nu, men jag tror jag förstått det rätt och i så fall kan jag bara säga att du ska ta chanserna du får. Det är nu du har möjligheterna, och det skulle inte vara fel även om det kanske är så det känns.

2010-08-05 @ 09:34:11
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/
Postat av: Mary

Hahah men dumma du :D Jag försökte ju bara fixa fina hyllor. Även fast det inte lyckades speciellt bra ;) Och svar på din kommentar; jag menar ju att jag ska vara 14 år nu när Filur är 6 :)



Förresten håller jag med Carro, även fast jag inte tycker att du ska stressa in i något du inte tycker känns bra. I värsta fall kan du ju faktiskt ta hösten som en "provtid" att hitta någon du kan tycka om. Det löser sig ska du se! :)

2010-08-05 @ 11:10:14
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: amanda

Sista tre i alfabetet finns ej, bara so du vet :P Knecke och mackor har alltid varit din stil ! :) Och om jag fattar det der om chansen rett so ta den!

Rhodoskramar fron Amanda <3

2010-08-10 @ 20:27:15
URL: http://amandajohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Marker det :p Självklart typ det bästa man kan äta jue. Maybe det, tänker påt. HAr filur på lägret i alla fall och så har jag ridit lotta, blääää.

Sverigekramar <3

2010-08-11 @ 11:02:02
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0