Skola, YIPPIE :P

Nu har skolan börjat igen, igår vare kul faktiskt :) men inte idag. På förmiddan snacka vi politik men jag kan ingenting och fattar ingenting om det så det är ju lagom opepp att det ska bli första arbetet eller vad man nu säger? Sen blev det stadsvandring på eftermiddan, som om man inte redan hittar i Norrköping? Ganska slappt vare i alla fall men jag har aldrig gillat stadsvandringar och kommer nog aldrig att göra det heller.
Schemat ser väl rätt okej ut ändå slutar typ tre varje dag och börjar åtta. Blir lite nya lärare men de verkar bra! ;)

Var i stallet igår och mockade och borsta lite snabbt på filuren när lillen ändå gick lektion och på kvällen var jag lite med amandis och hillis :P bra människor det där!

Snart blir det att komma igång med friskis igen har blivit strörsta latmasken men det får det bli ändring på! Någon gång den här veckan ska jag nog fixa nytt kort tror jag :D

Nu blire snart stall, fixa med hästarna och sen blire att gå på styrelsemötet för att prata lite om Scandinavium. Hoppas! :D

Här kommer några bilder oxå som jag och Hillevi hitta häromdan!

   

   Filurs pappa, Hagens Zephyr         Filurs mamma, Hagens Bridget 



           Filur och Bridget


Kommentarer
Postat av: michaela

herregud så söt liten Filur :)

2010-08-24 @ 20:20:46
URL: http://hagebytjejen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jupp, inte är han stor i alla fall ;)

2010-08-25 @ 15:20:03
URL: http://linneajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0