jag vill ha mat.

Hej,
jag sitter typ här och är hungrig.
Kom hem från stallet vid typ lite innan sex och sen efter det har jag försökt att plugga lite. Som ni märker gick det inte så bra :P
Hamnade här istället. Great!

Dan har typ varit händelslös.
Först skola, musik, språk, boxning på idrotten, se på film och sen ha SO. Inte värsta kul direkt men inte tråkigt heller utan bara typ ingenting. Jag blir så depp då och sen i stallet hände inget speciellt heller. Bara mockade typ och snacka lite och nu så vet jag att jag måste plugga. Asså, totally opepp blir man jue.

Min tröst är att Andra Avenyn börjar klockan nio och sen efter det är det happy trapper TV. Det är nice. Seriöst är det oftast typ så kul att man nästan dör av garv :P

Imorgon blire troligen skola, stall och lite träning vilket är mer än behövligt just nu. Har inte tränat ordentligt på två veckor bara för att jag har haft en älskad och underbar förkylning :D Nästan så jag börjar sakna den nu när den börjar ge sig av. NOTNOTNOT!

Jaja, nu måste jag skärpa mig med pluggandet så byebye.



Varför är det inte sommarlov nu?!


Kommentarer
Postat av: Amanda

stor och fjantig= Mega fån, Megafon ^^ Som sagt ett typiskt dålighumorskämt menmen ¨)

2010-03-24 @ 20:25:28
URL: http://amandajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0