Bästaste vännerna :D

Idag fyller min broder 18 år, han blir nog snart pensionär. Grattis! ;) Och för er som vill veta tänkte jag bara säga att det är ganska svårt att slå in ett durkslag i presentpapper.
 
Var i stallet förut och dressyra lite på Filur och idag var han duktig. Jag fattar bara inte hur det kan vara så himla mycket enklare när man rider för tränare?! Sen blev det hem i alla fall eftersom att vi firar Jonatan.

Igår var jag med Amanda och Zätur till Smedby gård (tror det var där) när de tävlade. Dem var mycket duktiga båda två och Hillevi och Pepsi var duktiga dem också :D Ni är så bäst och idag har jag hört att Emma och Pari varit duktiga dem med!

Fredags kväll var jag med elin, frida och melanie. Roliga tjejor det där. Är man teknisk eller är man teknisk när man inte kan sätta på en TV. Bara en fråga liksom, haha :P och lördags kvällen spenderades med hillevi och amanda, kolla film och åt dip mix. 

Det här blev en väldigt osammanhängande text fast det gör ingenting :P




hahah :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0