Hahaha.

Ville säga att jag är typ frisk nu ;D

Hoppade Chess igår det gick väl inte sådär superbra, men det var mitt fel. Jag kände inte alls när han skulle hoppa av i början, vi kom fel, och han var springig och lite så men det blev bättre mot slutet. Jag börjar i alla fall få lite mer koll på han i dressyren och det gillas! ;)
Imorgon blire att hoppa Filuren!

Men nu måste jag gå och packa ner idrottskläder och så borde jag plugga lite oxå :P Tänkte förut i skolan att jag verkligen skulle ta tag i det idag eftersom att jag inte kommer hinna plugga ngt förräns på måndag annars men det glömde jag tydligen bort, haha :)



Haha, ni är ju bara så sjukt bäst! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0