Hej kycklingkorv och falukorv!

Den här helgen har varit aningen stressad men bra ändå! Ansvarsdag i lördags 8-17, mycket skönt att ha avklarat båda dagarna må jag säga :P Efter det vare bara att stressa hem eftersom att jag skulle till sanna vid 18. Blev en lyckad kväll, åt massa mat och glass. Kollade film och sjöng för alla smedbymänniskor som var ute, haha. Jag älskar mina kompisar!
Sen i Söndags blev det att åka upp till stallet vid 9, byta filurs box eller ska jag säga fikus xD Fodra, borsta och sen hoppa eller dressyr och hoppa. Gick inte sådär superbra att rida dressyr direkt, kunde inte böja han ordentligt. Sånt måste jag bli bättre på men efter många snurra runt på bakbenen så blev det faktiskt lite bättre. Sen ramla jag av också för han snubblade till (ovanligt va) där marken var helt platt typ så han gick ner på knä och stoppa hela nosen i backen, och jag typ gjorde nåt. På marken låg jag i alla fall :P Fick lite ont i armen men annars så lever jag tycker lite synd om fille bara fast han måste faktiskt lära sig att sluta snubbla hela tiden om det nu går?!
Hem till Hillevi i alla fall på kvällen och beställa kakor! Sen kom amanda också och då kollade vi lite mia&klara.

Idag vare första dan på praon. Gick väl bra tror jag även fast jag inte visste när jag började eftersom att syon skrivit klockan tio när vi bestämde klockan åtta när jag var där och fråga... Men jag gick dit till åtta i alla fall, även fast idén elin hade var väldigt bra, ringa och sjukanmäla sig första dan och sen komma på tisdagen. Plockade upp korv och skinka typ hela tiden men det var ganska kul ändå. Älskar dem här korten man får för att komma in överallt. Det var det roligaste (johanna 4 år) :P
Var lite pinsamt att äta lunch bara visste liksom inte vart jag skulle sätta mig. Satte mig själv trodde jag men då kom en kille tillbaka som jag trodde hade gått, och sen efter en stund kom Pontiak. Typ alla vet vem han är men varför då? Jag vet bara att han har varit med i talang men inget mer?!



I alla fall så ska jag försöka plugga lite nu innan jag åker till stallet med mina kära vänner Emma och Amanda :)

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0