början på tre år

Här kommer några fina konversationer jag och en kompis hade när hon börja gymnasiet och när jag börja gymnasiet men eftersom jag inte vet om personen vill vara anonym eller inte tänkte jag använda namnet Klas som pseudonym för hennes namn men vill hon tillkänna ge sig ger jag henne friheten att göra det i en kommentar.

Jag skriver:
Men Klas vilken grej, du är nu en stor tjej och för att fira detta med buller och bång tycker jag att du ska köpa dig en färsk polkagrisestång och sen är det bara att le och vara glad så att de dig som elev vill ha men sen när du väl är inne i detta beffiner du dig säkert i lärandets hetta men som sagt är du så bra att du inte några problem lär ha så grattis och tjohej till dig och många kramar ifrån mig :)


Klas skriver:
Johanna, jag vill börja med att säga, TACK!!!<3
Jag försökte komma på ett bra rim, frågade till och med min nya klasskamrat Tim! Men det gick inte så bra för han ville bara rimma på hurra.
Kunskapsgymnasiet var tryggt och killarna log väldigt snyggt! Att börja klockan ett, är så fett! Hoppas du får det bra på inriktning fil, och att du i framtiden skjutsar mig över allt med din bil! Jag är så nöjd med mitt val, och längtar till att gå på kunskaps egna bal!
Imorgon ska vi "nollas" i vrinneviskogen, men hoppas dem drar med oss till krogen! Nästa vecka lär vi oss använda kunskpasporten, jag hoppas du sparat photoshoot korten!
Puss och kram från mig till dig, förresten firade jag med att köpa en polkagris stång, den var väldigt lång. :)<3

Jag skriver:
Hihihihoha men för att nu lite ärlighet ha du nu måste berätta hur allting va! Fick du någon riktig vän eller kommer det sen och gillar du din klass eller är den helt kass?

Klas skriver:
Okey, jag tycker om dig, men nu är jag trött så vi slutar rimma även om det är sött!
....



Klas skriver:
Lycka till på denna stora dag, massor av hurra! Du är en duktig tjej, som kommer fixa denna stora grej! På inriktning fil, hoppas ni får gå flera hundra mil! Hoppas nollningen på eber, inte ger dig feber. Eber nollningen kommer du vara klen, men jag tvivlar på att du någonsin kmmer vara sen! Även om du kommer gå på en hel del fest, glöm inte att mata din häst! Nu så ska du också haffa, en fin kille ska du skaffa! När han går fram till dig och frågar vad som händer? Le fint med dina tänder. Jag kommer sakna dig min bästa Johanna, hoppas det är godare lunch på eber än pyttipanna! Lycka till på spanskan, låt ingen reta dig från franskan! Kramar som stramar :(<3


Jag skriver:
Klas vilken dag men jag gissar på att det bara är att le och vara glad, min klass den var blatte så jag måste nog lära mig dricka latte. Men annars verkar det bra och till min mentor Cia, ja till henne vill jag fria. På torsdag ska vi övernatta tillsammans med NA1B hoppas inte dem är helt sné. Och inte ska jag glömma att mata min häst, nae, hellre får jag pest även fast jag gillar fest :) men hur var din riktigt första da, du kanske snille va?



Fortsättning följer..... (eventuellt?)

Kommentarer
Postat av: Klas

Bästa rimmet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fortsättning följer absolut!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-11 @ 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0