konsten i att inte bli nollad

Tjobree!

Nu är skolan igång och den börjar lite smått underhållande/skrämmande med frackvecka. Som tur är har jag dock kommit på hur man skyddar sig mot skoslickning, ketchupnedsprutning och pennkladd i pannan, eller jao, två gånger fungerade det i alla fall :P
Två gånger låg jag nämligen i riskzoonen. Första gången sprang jag och andra sa jag att jag gick i NV2B, mitt enda problem är att hela 4 skoldagar återstår och jag har ännu bara överlevt än. Kanske borde jag passa mig lite extra också eftersom att jag förut idag ritade en 0 på kinden på en däckad trea, kunde inte låta bli men jag stod och tveka rätt länge kan jag ju tala om... Hihi, kul var det!



Nu ska jag powerwalka lite med annispannis! Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0